Subject: Lastehoiu avamiseks hinnangu taotlemine
From: "Kerli Liksor" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 11:45:39 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Tallinna rahvusvahelisest koolist (Tallinn International School 
OÜ).
Meil on olemas lastehoiuteenuse pakkumise luba ja alates 6. jaanuarist 
soovime teenust pakkuda uues hoones.
Esitasin eelmisel nädalal terviseametile hinnangu saamiseks taotluse. Paun 
andke teada, kas peame veel midagi juurde saatma ja kas ning millal tuleb 
inspekor ruume üle vaatama.
Uude majja kolivad ka meie kool ning lasteaed. Kas selle jaoks on samuti 
vaja teilt uus/uuendatud luba taotleda?

Parimate soovidega

Kerli Liksor
Deputy Director

Estonian Teacher

56600520
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

International School of Tallinn

Keevise 2, Tallinn, 11415

 <http://www.ist.ee/> www.ist.ee